Egun ez da nahikoa produktu edo zerbitzuekin berrikuntza egitea, prozesuetan ere berrikuntza egitea beharrezkoa da, komunikazioa ere barne dela. Bizkaiko Medikuen Elkargoko Bilboko egoitzan antolatutako Innobasqueko 38º Astearte honetan, “Berrikuntza egin komunikazioan” izenburuaren menpean, komunikazioko profesionalek adierazi dute beharturik aurkitzen direla lanabesak eta estrategia berritzaileak garatzera beren lehiakideengandik bereizteko.

Haren atzetik,  Alberto BokosInnobasqueko Komunikazio eta Sozializazioko zuzendariak, sektoreak bizi dituen turbulentziak aipatu ditu:

 

Charo Sádaba, Nafarroako Unibertsitateko Ikerketako dekanordea Komunikazio Fakultateko Reuters Institute for the Study of Journalism-ek landutako  Digital News Report 2014, ondorioak aurkeztu ditu:

 

Ondoren Joseba Etxebarriak, UPV/EHUko  Komunikazio Korporatiboko Masterraren zuzendariak sektoreak Euskadin dituen ikuspegiez hitz egin du:

Bestalde, Asier IbarrondoDIRCOM Euskadiko batzorde kudeatzaileko presidentea eta Coonic-en bazkide zuzendariak Komunikazioko zuzendari-rola disekzionatu du:

Komunikazio-enpresen negozio-ereduaren aldaketaz honako hauek hitz egin dute: Javier Doval López,  El Correo-Álava-ko zuzendari kudeatzaileak, eta  Elena González Iberdrolako  social media managerrak, zeina zentratu baita on-line eraldaketan eta multimedia estrategian, sare sozialen eginkizuna bereziki azpimarratuz:

Susana Urkijok, Banco Sabadell-eko ipar lurraldeko komunikazio eta erakunde harremanak,  adierazi du zer nolako lanabes dira baliagarriak enpresako barne-komunikaziorako:

Mikel Rentería, Walk on Project Fundazioaren fundatzaileak itxi du jardunaldia, helburu bakoitzaren arabera garatzen duen komunikazio-estrategia azalduz. 

Partekatu albiste hau

Albiste gehiago