Ostiral honetan Brunch & Learn jardunaldietan programazio neurolinguistikoa (PNL) negozioetara aplikatzen daukan esperientzia partekatu du Marketinaren Coaching–ak.
Baina, zer da Programazio Neurolinguistikoa? Richard Bandler-ek honela deskribatzen du PNL: hezkuntza-prozesu bat, jendeari bere burua nola erabili erakusten diona.
La programación neurolingüistica es un arte subjetivo ya que es la propia persona quien hace grande a la técnica #PNL
— Innobasque (@Innobasque) enero 30, 2015
Pentsamendu logiko edo kontzientea ezagutzaren %5 bakarrik izaten da. Gainerako %95 ezkutuan geratzen da eta pentsamendu sortzaileari, hizkuntzari, emozioei eta portaera edo jokabideei dagokie.
Aleyois Villen explica la teoría del iceberg Solo el 5% del conocimiento es consciente el 95% permanece oculto #PNL pic.twitter.com/DVqOQ92fDQ
— Innobasque (@Innobasque) enero 30, 2015
El cerebro es una herramienta muy potente que se puede modelar. No estamos condicionados para siempre #PNL
— Innobasque (@Innobasque) enero 30, 2015
Beraz, arrazionala ez den zati horri ahalik eta zukurik gehien ateratzen saiatu behar dugu merkataritza-baliabideak indartzeko. Galdetu behar da bezero batek zergatik ez duen erosten, nola birkokatu daitekeen PNLrekin, produktu magikoa bilatu eta aztertu zer den eta zer ematen duen Merkataritza-marketinak.
Estamos acostumbrados a vender racionalmente y sin embargo el cliente compra a partir de emociones #PNL pic.twitter.com/bHDlcXsQKT
— Innobasque (@Innobasque) enero 30, 2015
La importancia del reencuadre #PNL No hay mayor fortaleza que no ofrecer oposición. Respeta y ofrece tu versión pic.twitter.com/niZGDdxnHG
— Innobasque (@Innobasque) enero 30, 2015
Lo optimo es posicionarse en el mercado con el “producto mágico” ¡Búscalo en tu catálogo! #PNL pic.twitter.com/bdl56I5CQd
— Innobasque (@Innobasque) enero 30, 2015
10 preguntas clave para revisar tu Marketing Comercial #PNL @Javiercoach1 pic.twitter.com/MBtkgCVBiQ
— Innobasque (@Innobasque) enero 30, 2015
Baina, gainera, komunikazioa eta oratoria nabarmen hobetu daitezke PNL erabiliz. Hausnartu, zentzumenak erabili eta hiru pertzepzio-posizioak trebatu beharra dago.
Cubo Rubik – Según dónde estés verás un color Es inutil discutir sobre el color que ve el otro Tú verás el tuyo #PNL pic.twitter.com/78CQPdh80x
— Innobasque (@Innobasque) enero 30, 2015
Cómo los sentidos pueden mejorar nuestras relaciones #PNL pic.twitter.com/qqh0ngqDXK
— Innobasque (@Innobasque) enero 30, 2015
La importancia de las 3 posiciones perceptivas #PNL pic.twitter.com/Sx0TtIYncO
— Innobasque (@Innobasque) enero 30, 2015
Azkenik, hausnarketa planteatu da merkatuen egungo egoerari buruz. XXI. mendeko enpresaburuek gai izan behar dute eskuordetzeko, eta buru erreaktiboaren figura baztertzeko, coach liderraren ideiara joz.
¿Es una época de crisis o es globalización? Hay que cambiar de paradigma. Es la era del TALENTO Un recurso que no se puede comprar #PNL
— Innobasque (@Innobasque) enero 30, 2015
“No hay nada que fracase tanto como el éxito” @javiercoach1 #PNL
— Innobasque (@Innobasque) enero 30, 2015
Hay que mejorar constantemente “Kaizen” y aprender a delegar para evolucionar. Claves de la delegación #PNL pic.twitter.com/OHtBRxZRa0
— Innobasque (@Innobasque) enero 30, 2015
Hay que reencuadrar el enfoque del directivo. El objetivo es pasar del jefe reactivo al lider coach #PNL pic.twitter.com/UozPaUJoDE
— Innobasque (@Innobasque) enero 30, 2015
Ondoren duzue ikusgai aurkezpena: XXI. mendeko Enpresaburuak Marketinaren Coaching-a.