Emana

Elen Orcolaga. Eurogap-eko Aholkularitzako zuzendaria.

Bere esperientzia profesionala % 100ean merkatura bideratuta dago, bezeroekiko eta kontsumitzaileekiko sentsibilitate handiarekin, eta enpresen balioa eta negozioa sortzeko ikuspegi argiarekin, marken eta produktuen hausnarketatik, merkaturatzetik eta komunikaziotik abiatuta. Enpresa administrazio eta zuzendaritzan lizentziaduna Deustuko Unibertsitatean, marketin masterra eta eskaeran oinarritutako merkataritza estrategien berrikuntza graduondokoa Georgia Tech University Atlanta AEBn.

Learning goals

  • Bezeroarekiko harreman-eredua ulertzea fidelizazioaren funtsezko ardatz gisa.

Contents of the training

  • Bezeroarekiko harreman-eredua ezagutzea
    • Erakundean entzutea nola kudeatzen den
    • Entzute erreaktiboa vs entzute proaktiboa
    • Fidelizaziorako funtsezko CRMa
    • Fidelizaziorako tresnak
    • Digitalizazioa bezeroen fidelizazioan
    • Fidelizazioaren onurak
    • Leialtasuna vs Fidelizazioa
    • Bezeroen leialtasuna eraikitzeko elementuak
    • Bezeroak fidelizatzeko funtsezko bezeroari orientazioa ematea.

Nori zuzendua

  • 10 langile baino gehiagoko ETEentzat soilik, eta:
  • bezeroak fidelizatzeko estrategiak diseinatzeko beharra edo interesa dutenentzat
  • bezeroak fidelizatzeko estrategiak bezeroen beharretara egokitu nahi dutenentzat.
  • Gerenteak, marketineko arduradunak eta komertzialak.

* Gehienez bi pertsona enpresa bakoitzeko.

Partekatu albiste hau

Presentziala

ots. 28

09:30 - 13:30 CEST

Arima Hotel (Magnolia Gela). Miramon pasealekua 162, Donostia.​

Programa osoa
PDF

Seats
35

Duration
4 horas

Harremanetan jarri

Innobasque

Antolatzailea

Innobasque

Other innovation training