Emana

Urko De La Torre Alberdi.

ADI Revolutioneko CEOa eta EHUko eta Deusto Business Schooleko irakasle laguntzailea da. ESICetik Executive MBA. 8 urte baino gehiagoko eskarmentua du estatu mailako zein nazioarteko enpresa taldeei eta enpresa txiki eta ertain industrialei merkataritza-estrategia digitalak diseinatzen eta abian jartzen laguntzen.

Learning goals

Hauek dira prestakuntza-ekintza honen ikaskuntza-helburuak:

  • Ikuspen KPIen eta merkataritzako KPIen arteko aldea ulertzea.
  • Online bezero berriak erakartzea errazten edo zigortzen duten elementu kritiko nagusiak ezagutzea.
  • Beste konpainia batzuen arrakasta- eta porrot-erreferentziak aurkitzea.

Ikasitakoaren aplikazio praktiko posibleak identifikatzea.

Contents of the training

  • “Emaitzak” hitza eta bere galbideratzea.
  • gakoa: proiektuaren helburuen diseinua.
  • gakoa: B2B erosketa-esperientzia B2C esperientziara hurbiltzea.
  • gakoa: ROIaren neurketa.
  • Arrakasta eta porrot kasuak.
  • Kasu praktikoa.

Nori zuzendua

  • Zuzendaritzako karguetarako, marketineko karguetarako eta egungo bezero-zorroa leialtzeko eta negozio berria erakartzeko estrategia digitalak garatzeko beharra edo interesa duten ETE industrialentzako edo B2B enpresentzako.

* Gehienez bi pertsona enpresa bakoitzeko.

Partekatu albiste hau

Presentziala

aza. 7

09:30 - 13:00 CEST

Torre BAT. Gran Vía, 1, 48001 Bilbao

Programa osoa
PDF

Seats
30

Duration
3,5 h

Harremanetan jarri

Berrikuntzaren Euskal Agentzia, Innobasque

Antolatzailea

Berrikuntzaren Euskal Agentzia, Innobasque

Other innovation training