Emana

Urko De La Torre Alberdi.

ADI Revolutioneko CEOa eta EHUko eta Deusto Business Schooleko irakasle laguntzailea da. ESICetik Executive MBA. 8 urte baino gehiagoko eskarmentua du estatu mailako zein nazioarteko enpresa taldeei eta enpresa txiki eta ertain industrialei merkataritza-estrategia digitalak diseinatzen eta abian jartzen laguntzen.

Learning goals

Hauek dira prestakuntza-ekintza honen ikaskuntza-helburuak:

  • Ulertzea zer abantaila dituen azoka batera joatea aurretiko estrategia digitala landuta.
  • Talde komertzialak modu autonomoan aktiba ditzakeen tresna digital nagusiak ezagutzea.
  • Beste konpainia batzuen arrakasta- eta porrot-erreferentziak kontuan hartzea.

Ikasitakoaren aplikazio praktiko posibleak identifikatzea.

Contents of the training

  • Azokaren hautaketa.
  • Bertaratze-eredua: stand-arekin edo bisitari gisa.
  • Azoka aurretik: merkataritza-bilerak eginez.
  • Azokan zehar: presentzia komunikatuz.
  • Azoka ondoren: jarraipen komertziala.
  • Landing page eta web orria oinarrizko kanpaleku gisa.
  • Arrakasta eta porrot kasuak.
  • Kasu praktikoa.

Nori zuzendua

  • Zuzendaritzako karguetarako, marketineko karguetarako eta egungo bezero-zorroa leialtzeko eta negozio berria erakartzeko estrategia digitalak garatzeko beharra edo interesa duten ETE industrialentzako edo B2B enpresentzako.

* Gehienez bi pertsona enpresa bakoitzeko.

Partekatu albiste hau

Presentziala

urr. 3

09:30 - 13:00 CEST

Arima Hotel (Sala Magnolia). Paseo de Miramón, 162, Donostia.

Programa osoa
PDF

Seats
30

Duration
3,5 h

Harremanetan jarri

Berrikuntzaren Euskal Agentzia, Innobasque

Antolatzailea

Berrikuntzaren Euskal Agentzia, Innobasque

Other innovation training