Produktu eta zerbitzu berrien %80 inguruk porrot egiten dute merkaturatu ondorengo lehen sei hilabeteetan. Gertatzen da, huts egindako proiektuetan, enpresek salto egiten dituztela berrikuntza-prozesuaren etapak eta, are okerragoa dena, ez dituzte benetan ulertzen bezeroa eta azken erabiltzailea.
Francisco González Breek, Deusto Business Schooleko Master in Business Innovation delakoaren zuzendari akademikoak, master class bat eman zuen berrikuntzaren eta bezeroa entzutearen garrantziaz aldaketaren motor gisa; hori Innobasquen izan zen, joan zen ostiralean egindako Brunch & Learn-en.
Las empresas que apuesten por la innovación crecerán 3veces más en los siguientes 5años @GonzalezBree #EscuchaCliente pic.twitter.com/2qhoCyHqy6
— Innobasque (@Innobasque) marzo 27, 2015
Gaur egun berrikuntza sareko ereduetan aurkitzen da, bezeroekiko lankidetza bilatzen dutelarik, eta “Medici efektua” aplikatzen dute, elkarguneetan berrikuntza sorrarazten duena.
+10 “@Innobasque: Modelos de quinta generación Se trabaja en red y se busca la cooperación #EscuchaCliente pic.twitter.com/ryAxZMURz1”
— Innovación Colectiva (@iColectiva) marzo 27, 2015
Efecto Medici: La innovación surge en las intersecciones @GonzalezBree #EscuchaCliente pic.twitter.com/besQNaIqzD
— Innobasque (@Innobasque) marzo 27, 2015
Las 5 dimensiones innovadoras: vision y #estrategia, #liderazgo, #procesos, #cultura y #entorno de trabajo #EscuchaCliente @GonzalezBree
— Innobasque (@Innobasque) marzo 27, 2015
Arrakasta hasieratik bukaeraraino berrikuntza-prozesu bat sortzean datza, eta aldi berean metodo berritzailea erabiltzean. Berrikuntzaren desafioa prozesu gisa ideazio eta sormenezko metodologiak erabiltzea da, nahiz eta ez izan erraza, hau konplexua eta etengabeko eboluzioan dagoena baita. Horren adibide da arrakasten %99 merezi duten aukera, anomalia edo arazoekin hasten direla, eta porroten %75 ideia bikain horiekin hasten direla.
Hay que entender que el mundo está cambiando y nosotros tenemos que cambiar con el mundo #EscuchaCliente @GonzalezBree
— Innobasque (@Innobasque) marzo 27, 2015
Zenbait azterketaren arabera, arlo publiko eta pribatuetako liderrek joera handiagoa dute negozio-eredu berriak indartzeko, etorkizunean lehiarako abantailarako iturri gisa. Oso tresna erabilgarria, negozio-ereduaren gainean ikusizko eran diseinatu eta berritzen laguntzen duena, Business Model Canvas da, eta startup-en kasuan, Lean Canvas, negozio-ereduak Lean Startup metodologiarekin batzen dituena. Aukera handien fokua negozio-eredu berri horrek eskaintzen duen balio-proposamenean interesaturiko bezero-segmentuan kokatzen da; merezi duen premia bat asetzen du, orain arte asegabe dagoena.
Modelos de Negocio: Tipos e Intensidades de Innovación @GonzalezBree #EscuchaCliente pic.twitter.com/Qhoc1u3Fwk
— Innobasque (@Innobasque) marzo 27, 2015
Están triunfando las ideas que colocan al cliente objetivo en el centro Ejemplo: Café-ganchillo y gatotecas #EscuchaCliente @GonzalezBree
— Innobasque (@Innobasque) marzo 27, 2015
Bestalde, ez dira ahaztu behar “megajoerak”: mobile marketing, Gauzen Interneta, Big Data, Cloud Computing edo robotika aurreratua, irtenbide teknologiko berriak eskain ditzaketenak asegabeko arazoentzat.
Paco a tope @Innobasque: Megatendencias: Mobile Marketing, IOT, Big Data, Cloud Computing, Robotica @GonzalezBree pic.twitter.com/IuSiScqPHf
— Innobasque (@Innobasque) marzo 27, 2015
Kontzeptu honetan eta beste batzuetan sakontzeko, Francisco González Bree-ren aurkezpen osoa ikus daiteke ondoren.
Muchas gracias a @GonzalezBree de @deustoDBS por el Brunch & Learn de hoy Muy interesante!! #EscuchaCliente
— Innobasque (@Innobasque) marzo 27, 2015