“Etorkizuneko osasuna: berrikuntza- eta iraunkortasun-esperientziarik onenak” izan zen Sanofi e Iese-k Madrilen antolaturiko jardunaldiaren izenburua; bertan 130 espezialista izan ziren berrikuntzaz, sistemaren iraunkortasunerako klabe gisa, eztabaidatzeko. “Osasun-sektorea aldaketa sakonak izaten ari da, eta garaia da aukera berriak aztertzeko kalitatea eta eraginkortasuna bermatzeko, iraunkortasuna bistatik galdu gabe. Ekuazio honen emaitzan, berrikuntzak funtsezko zeregina jokatzen du”, ziurtatu du David Elvirak, Sanofiko Harreman Korporatiboen zuzendariak.
Jardunaldian kudeaketa klinikoaz hitz egin zen, ospitale-berrikuntzaz eta gaixoaren arretan ere berrikuntzaz. Azken mahai hau Carolina Rubiok, Innobasqueko programa-zuzendariak, aurkeztu eta moderatu zuen, eta esan zuen “berrikuntzarik onena osasun-kudeatzaile, profesional mediko, gaixo eta industria farmazeutikoan hobekuntzak sortzen dituena dela”.
Ondorio honetara iristeko Rubio Twitterraz baliatu zen:
Pregunta a los profesionales sanitarios: ¿Por qué hay que innovar en atención al paciente?@BlancaUsoz @inakietxe @estigamboa @Nkn63 @rolalde
— Carol Rubio (@CrlRb) septiembre 17, 2014
@CrlRb en 140 ? Porqué lo de antes/ahora ya no sirve @BlancaUsoz @estigamboa @Nkn63 @rolalde
— iñaki etxebarria (@inakietxe) septiembre 17, 2014
Si seguimos haciendo lo de siempre, obtendremos los mismos resultados y son muy mejorables @CrlRb @BlancaUsoz @inakietxe @Nkn63 @rolalde
— Estibaliz Gamboa (@estigamboa) septiembre 17, 2014
Rubiok galdera berbera egin zien gaixoei. Hona hemen jaso zituen erantzunetako batzuk:
@oscarbrinas @CrlRb @webDM1 @maribi56 @Carlos_Bezos y porque el verbo no es sólo prescribir, sino mejorar la gestión de mi salud.
— Roberto HSS (@RobertoHermida) septiembre 17, 2014
@CrlRb @oscarbrinas @RobertoHermida @maribi56 @Carlos_Bezos porque somos el recurso menos usado del sistema, madre in @joancmarch
— Diabetestipo1 (@webDM1) septiembre 17, 2014
Osasun-kudeatzaileek ere eman zuten iritzia:
@CrlRb @Inma_Grau @manyez @juliomayol hacer las cosas de otra manera para cubrir realmente la necesidades! Aportar valor real. Sist agotado.
— Ines Gallego Camiña (@inesgallegoca) septiembre 17, 2014
@inesgallegoca @CrlRb @manyez @juliomayol yo diría que para continuar atendiendo al paciente, como adaptación a la evolución ciencia-soc 🙂
— Inma Grau (@Inma_Grau) septiembre 17, 2014
@CrlRb @Inma_Grau @inesgallegoca @juliomayol la inercia no mejora los procesos. La innovación ayuda a romper esa inercia
— Miguel Angel Mañez (@manyez) septiembre 17, 2014
Eta farmazeutikoek:
@CrlRb @farmalista @JG_Bizkaia @FSarasketa xq hay q poner al paciente en el centro, q participe d las decisiones sb su salud y mejorar sist
— Irune Andraca (@farmaciaandraca) septiembre 22, 2014
pacientes informados , su mejoría depende de sus hábitos y actitud 🙂 @CrlRb @farmaciaandraca @JG_Bizkaia @FSarasketa
— farmalista (@farmalista) septiembre 22, 2014
@CrlRb @farmaciaandraca @farmalista @JG_Bizkaia nuestra prioridad es promover la salud de nuestros pacientes.Somos una profesión de servicio
— Farmacia Sarasketa (@FSarasketa) septiembre 23, 2014