Londresko metroak azken urte eta erdian probatu du Adimen Artifizialak bere instalazioetako segurtasuna hobetzeko duen ahalmena. Horren bidez, hamaika algoritmok denbora errealean aztertu dituzte Willesden Green geltokiko kamerek hartutako irudiak, arrisku egoerak aurreikusteko, hala nola, bidera erortzea edo lapurretak.
Metroa kudeatzen duen enpresa publikoaren arabera (Transport for London), Adimen Artifizialeko sistemak prestatuta zeuden arriskutsuak izan zitezkeen egoerak detektatzeko (esaterako, lurrean isuritako nasen edo likidoen pilaketak) edo arau-hausteak detektatzeko (adibidez, tornuak saltatzea edo sarbide mugatuko guneetara sartzea), baina baita egunero geltokitik igarotzen diren 25.000 bidaiari ingururen mugimenduak eta keinuak aztertzeko ere. Horri esker, AAk emozioak identifika ditzake eta jokabide-ereduak sor ditzake, adibidez, norbait bidera bota daitekeela edo lapurreta edo indarkeria-ekintza bat egiten saia daitekeela ohartarazteko.
Akats batzuk egon arren (adibidez, tornuak pasatzean gurasoen atzetik zebiltzan haurrak sartu nahi zituzten arau-hausle gisa katalogatzea), Transport for London pozik agertu da emaitzekin, eta, horri esker, denbora errealean 19.000 alerta bidali ahal izan zizkieten estazioko segurtasun-langileei.
Hala ere, polemikaz beteta dago teknologia hori erabiltzea, erabiltzaileei ez baitzieten jakinarazi zer tratamendu ematen ari zitzaien irudiei. Amazonek teknologia hori eman izanak, gainera, susmoa sortu du informazioa bidaiarien adinari, generoari edo egoera emozionalari egokitutako publizitatea diseinatzeko erabil daitekeela. Metroaren erabiltzaileak lasaitzeko, Mandy McGregorrek, politika eta segurtasun komunitarioko zuzendariak, ziurtatu du proba pilotu horretatik haratago teknologiaren edozein inplementazio tokiko komunitateei eta interesa duten beste alde batzuei, tartean eremuan adituak direnei, aldez aurretik kontsulta egitearen mende egongo dela.