Ostiral honetan Brunch & Learn jardunaldietan programazio neurolinguistikoa (PNL) negozioetara aplikatzen daukan esperientzia partekatu du Marketinaren Coachingak.

Baina, zer da Programazio Neurolinguistikoa? Richard Bandler-ek honela deskribatzen du PNL: hezkuntza-prozesu bat, jendeari bere burua nola erabili erakusten diona.

Pentsamendu logiko edo kontzientea ezagutzaren %5 bakarrik izaten da. Gainerako %95 ezkutuan geratzen da eta pentsamendu sortzaileari, hizkuntzari, emozioei eta portaera edo jokabideei dagokie.

Beraz, arrazionala ez den zati horri ahalik eta zukurik gehien ateratzen saiatu behar dugu merkataritza-baliabideak indartzeko. Galdetu behar da bezero batek zergatik ez duen erosten, nola birkokatu daitekeen PNLrekin, produktu magikoa bilatu eta aztertu zer den eta zer ematen duen Merkataritza-marketinak.

Baina, gainera, komunikazioa eta oratoria nabarmen hobetu daitezke PNL erabiliz. Hausnartu, zentzumenak erabili eta hiru pertzepzio-posizioak trebatu beharra dago.

Azkenik, hausnarketa planteatu da merkatuen egungo egoerari buruz. XXI. mendeko enpresaburuek gai izan behar dute eskuordetzeko, eta buru erreaktiboaren figura baztertzeko, coach liderraren ideiara joz.

Ondoren duzue ikusgai aurkezpena: XXI. mendeko Enpresaburuak Marketinaren Coaching-a.

 

Partekatu albiste hau

Albiste gehiago