Mezu bat eraginkortasunez transmititzen laguntzen duelako eta, honela, estrategia batean aurrez markaturiko helburuak lortzen laguntzen duelako. Guillermo de Haro ekintzailea da, idazlea eta Ekonomia eta Enpresako bazkide zuzendaria JotDown.es-en; gainera, irakasle da zenbait unibertsitate eta negozio-eskola ospetsutan. Baina, batez ere, enpresa-estrategian aditua da. Eta horregatik esaten du istorioak kontatzea “baliotsua dela, lanbide-karrera eta lanean errendimendua hobetzen dituelako”.
Negozio-plan bikain batek, gaizki azalduta, arrakasta-aukerak hondatuko ditu, elevator pitch desegituratu batek ekintzailea finantzaketatik urrunduko duen bezalaxe. Honela, Alfred Hitchock parafraseatu eta esaten du de Harok: “gidoi on batekin egin daiteke film txarra… gidoi txar batekin ezinezkoa da film ona egitea”.
Ondoren, hona hemen storytelling edo istorioak kontatzen jakitearen gakoetako batzuk.